NUXE Reve de Miel: Worth the Hype?



Any lip balm lover around here? If you are, you're gonna love this post. It's something a little bit different - kind of a review. I recently found out that Nuxe is now available in some of Prague's pharmacy, so why not to try something out, right? I ended up with the well known lip balm and something else which I'm pretty sure you're gonna hear about in my April favourites. But let's go back to this little wonder. 

Firstly I want to put emphasis on the packaging - it's just beautiful. The frosted glass pot makes me feel so nice and I would spend hours just looking at it (I'm crazy I know). It's also durable so you don't need to worry about it when you travel. But let's move on to the product itself. The packaging contains 15g of product made of (for example) honey, plant oils, shea butter and grapefruit essence. The citrus fragrance is the first thing I was stoked about. I usually don't like this kind of scent but this one has a hint of honey to it and I love it. The fragrance is really strong so if you're not a fan of scented product you're not gonna like it. The balm itself is really thick and you need just a tiniest bit. The great thing about it is that it has a matte finish which I've never seen before in a lip balm. And once you put it on it stay on for like three hours (you can actually feel it on your lips which I like). I've been using it constantly since I've bought it and my lips are looking great, they're not chapped or anything like it. Plus it works great on cuticles too! You can get it on feelunique.com for £9.50 which is not the cheapest but a little goes a long way so..

                      have you ever tried something from Nuxe or do you have your favourite lip balm?



CZ
Dneska mám pro Vás něco trochu jiného. Tak trochu samostatnou recenzi. Jelikož jsem před pár týdny zjistila, že se značka Nuxe dá koupit ve vybraných lékárnách v Praze, musela jsem něco vyzkoušet. Po (krátkém) vybírání jsem skončila s tímhle známým balzámem na rty a také s něčím dalším, s čím se asi setkáte v oblíbencích za duben, tak se zatím nechte překvapit. Pokud by Vás zajímal nákup samotný, věci jsme koupila v lékárně ve Vodičkově ulici a cena obojího se pohybovala okolo 300Kč (tenhle balzám stál přesně 250Kč, z čehož jsme byla dost překvapená - na feelunique.com ho totiž seženete za necelých deset liber, takže docela pozitivní rozdíl). 

Nejprve bych ráda řekla něco o obalu, protože to byla první věc, která mě zaujala. Skleněný kalíšek je nejen bytelný (takže se o něj nemusíte bát při cestování), ale také krásné vypadá a já mám při každém pohledu na něj pocit, jako bych si koupila něco vážně luxusního. Ono na tom vlastně něco bude. Takže se přesuneme k obsahu. Kalíšek v sobě má 15g produktu a na začátek by se hodilo říci, že potřebujete vážně maličko, tudíž se dá říct, že je 'cena úměrná výkonu'. Balzám je hodně hutný a na rtech vydrží okolo tří hodin a po celou tuto dobu rty krásně hydratuje. Někomu možná může vadit, že je na rtech cítit, ale já osobně mám zrovna tohle ráda. Další věcí, která nemusí vyhovovat každému, je jeho vůně. Ta je vážně silná a je cítit hlavně po citrusových plodech (jelikož je jednou z hlavních ingrediencí, kromě bambuckého másla, rostlinných olejů či medu, také grapefruitová esence, není se čemu divit). Vůni na rtech ovšem cítím tak silně jen po nanesení a po cca půl hodině zmizí úplně. Hlavní věc, která mě osobně zaujala nejvíc je fakt, že po nanesení je balzám matný, s čímž jsem se ještě nikdy u balzámu nesetkala. A hlavně - mým suchým rtům vážně pomohl (plus ho můžete použít i na nehtovou kůžičku, kde se mi taky osvědčil skvěle).

zkusili už jste něco od Nuxe? nebo máte nějaký jiný balzámový svatý grál?


2 komentáře

  1. Nevyzkoušela, ale chci! Díky za tip <3

    OdpovědětVymazat
  2. asi pred týždňom sme si ho tiež kúpili a nezostáva mi nič iné len s tebou súhlasiť:)!

    OdpovědětVymazat

© HI LYCHEE

This site uses cookies from Google to deliver its services - Click here for information.

Professional Blog Designs by pipdig